Resultaten 8 weergeven
NewDesk logo

NewDesk logo

In 2020 is naast FloraNL ook de zusteronderneming NewDesk opgericht. Met NewDesk maakt FloraNL zijn ICT-oplossingen beschikbaar voor een bredere doelgroep. In opdracht van FloraNL creëerde ik het logo voor NewDesk. Bij zo’n vloeiende naam met online softwareoplossingen past uiteraard een mooie swoosh. De gebruikte kleuren, donkergrijs en lichtblauw, stralen zakelijkheid en vertrouwen uit en …

Website NewDesk.nl

Website NewDesk

Met NewDesk maakt FloraNL zijn ICT-oplossingen beschikbaar voor een bredere doelgroep dan alleen bloemisten. Voor dit zusterbedrijf van FloraNL heb ik een gloednieuwe website ontworpen, gevuld en onderhouden. De huisstijl van NewDesk is gebaseerd op mijn logo-ontwerp dat ik heb ontworpen in opdracht van FloraNL. De website was een mooie uitdaging en het resultaat mag …

Website praktijkmarleen.nl

Website Praktijk Marleen

Marleen van de Grift vroeg aan mij of ik voor haar therapiepraktijk een website kon ontwerpen, bouwen en onderhouden. Daar zeg ik natuurlijk geen ‘nee’ tegen! We zijn begonnen met het vernieuwen van het logo van Praktijk Marleen. Vervolgens konden we met deze kleuren verder binnen het websiteontwerp. Naast mijn werkzaamheden voor school en bij …

Column – Een docent met een accu

Deze column is geschreven voor het magazine Tech4Teens, dat is gericht op leergierige tieners tussen de 10 en 14 jaar, die geïnteresseerd zijn in technologie. Door Laurens van der Velde Hoe zou jij het vinden als je docent geen stinkende boterhammen met pindakaas eet, maar leeft op energiezuinige batterijen? Dat heeft natuurlijk zijn plus- en …

Logo Praktijk Marleen

Doordat ik de eer had om het logo voor Praktijk Marleen te maken, kon ik gelijk in de praktijk toepassen wat ik had geleerd tijdens mijn studie crossmediale communicatie. Bij het logo heeft elke kleur zijn eigen achtergrondverhaal en ook het beeldmerk is symbolisch. Nu ben je natuurlijk benieuwd wat deze betekenissen dan zijn. Hier …

Magazine Tech4Teens

Tijdens het tweede semester van de opleiding Crossmediale Communicatie hebben we met een projectgroep van vier studenten het magazine Tech4Teens opgezet. Het was de bedoeling dat we zelf een onderwerp en een doelgroep kozen. Het werd een magazine over technologie voor tieners tussen 10 en 14 jaar. We waren de enige uit de klas met …

Posters Campagne Stichting Stop Pesten Nu

Campagne Stichting Stop Pesten Nu

Tijdens het eerste semester van de opleiding Crossmediale Communciatie hebben we met een projectgroep ons bezig gehouden met het opzetten van een campagne. Wij kregen de opdrachtgever Stichting Stop Pesten Nu met de opdracht om verdedigers van middelbare scholieren die gepest worden als helden te laten zien. We zijn begonnen met onderzoek en verschillende analyses. …

FloraNL logo

In 2012, toen ik 14 jaar was, heb ik het bovenste logo ontworpen voor FloraNL. Het groen is gebaseerde op de groene flora en het oranje is gebaseerd op de nationale kleur van Nederland. De naam is destijds ook door mij bedacht. In 2017 is er een restyling geweest van het logo, waardoor het logo …